Är du en kommunikativ lagspelare som gillar att vara med där det händer? Har du erfarenhet av orderhantering och administration? Då är det kanske dig vi söker!
Vi är nu i behov av att utveckla vår backoffice-avdelning och söker nu dig som:
· Arbetat i en serviceinriktad roll
· Har goda kunskaper om MS Office-paketet
· Uttrycker dig obehindrat i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
· Har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter på dator
· Har förståelse för orderflöden
· tidigare arbetat i CRM eller andra backofficesystem
I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.
För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande och strukturerad. Din servicekänsla är hög och du uppskattar att jobba med många olika kontaktytor. Du är duktig på att skapa goda relationer och har lätt för att samarbeta med andra.
Då vi strävar efter att digitalisera och automatisera så många delar som möjligt av vår verksamhet söker vi dig med gedigen datorvana. Du har mycket goda erfarenheter av administrativa arbetsuppgifter och digitala system. Vidare har du ett effektivt arbetssätt som gör att du har god koll på arbetsflöden och orderprocesser.
Nyfiken på att veta mer? Läs mer om tjänsten på Linkedin.